למה רק טיסות הlow cost  חוזרות

הסיבה העיקרית לכך שטיסות ה Low Cost חזרו היא שהצרכנים שילמו על הטיסות הרבה זמן מראש. אם הטיסה תתבטל יצטרכו להחזיר להם את הכסף

חברות תעופה הודיעו שהן מתחילות להחזיר את הפעילות שלהם באמצע יוני השנה.

החברות Low Cost חוזרות לפעילות

איזיג’ט כדוגמה הודיעה כי בכוונתה לחדש את הטיסות שלה ב-15 ביוני

בשלב ראשון בעיקר טיסות פנימיות בתוך בריטניה ובצרפת – שאר הקווים יופעלו באופן מדורג.

כמובן שהכוונה היא שדיילי הקרקע והמטוס, הטייסים והנוסעים עצמם, כולם יהיו מחוייבים במסכות פנים, והחברה לא תספק מזון בטיסות.

רינאייר הודיעו שיתחילו לעבוד בצורה הדרגתית בחודש יוני.

הם גם אמרו שהם מעריכים שהמחירים הנמוכים לחופשות של הרגע האחרון ביולי-אוגוסט בתוך אירופה, יעודדו את הנוסעים.

גם דלתא איירליינס וwizz air  הודיעו על חזרה לפעילות ואפילו על טיסות מנתב”ג.

החברות הפחות זולות פועלות אחרת

מצד שני אל על הודיעה שהיא דוחה את החזרה שלה לפעילות בגלל ביקוש נמוך.

סוויס אינטרנשיונל אייר ליינס  עדיין לא הודיעה שהיא חוזרת לפעילות

בריטיש איירוויז ו KLM הודיעו שהם ממתינים ליולי.

 

נראה שהחברות הזולות( Low cost) חוזרות לפני שאר החברות.

מה הסיבה לכך?

איננו יודעים מה יהיה המצב תחת מגבלות הקורונה בעוד מספר שבועות, אולם על אף חוסר הוודאות נראה שחברות הlow cost  כבר הודיעו על חזרה לפעילות תוך כדי המשבר.

המצב בישראל נכון להיום מצוין, אולם המצב העולמי עדיין מציג מספרי מתים משמעותי –  אתמול מתו בעולם יותר מ 4,600 חולים שמביא את המספר הכולל לכ 330,000.

הערכה שלי היא שיש סיבה למה חברות low cost  הודיעו על חזרה מוקדמת.

אני אסביר את הסיבה ממקרה שלי.

אני רכשתי לפני חצי שנה כרטיסי טיסה ללונדון בתחילת יולי על מנת לראות כדורגל(שני חצאי גמר היורו).

כמובן שלא יהיה משחק כדורגל בתחילת יולי – המשחקים נדחו בשנה.

בגלל שרכשתי את הכרטיס בחברות low cost  אין לי אפשרות ביטול.

אם הטיסה מתקיימת אני אצטרך לשלם עליה.

בחברות low cost  רוכשי הכרטיסים עושים את זה הרבה זמן מראש

זה הרבה יותר נפוץ מאשר בחברות הרגילות.

חברות הlow cost  צריכות שהטיסה תתקיים -גם אם לא יהיו נוסעים – כי אחרת היא תצטרך להחזיר כסף לצרכנים.

 

שינוי גודל גופנים